My life

Sjukt länge sedan nu, men haft annat i tankarna. Hur mår ni då? Själv är jag trött och just nu på dåligt humör! Det finns då människor till allt, och jag lägger alltid ner onödigt mycket energi och styrka på de som gör mig illa. Istället borde jag tänka på mig själv och inse att jag är värd något bättre, att det hände av en anledning. Men hur lätt är det när det gör ont?

Jaja, annars mår jag bra :) bestämde mig idag för att åka till Thailand och hälsa på en vän som bor där nu ett tag! Förhoppningsvis följer Fridisen med annars tänker jag åka själv. Två veckor med sol, bad och upplevelse. Hade stärkt mig otroligt. Jag trodde att jag äntligen fallit till rätta men en knuff och jag är i obalans igen. Därför vore en resa något fantastiskt just nu, jag längtar! Åker i vilket fall i slutet av november :)

Ja, nu ska jag fira bästa mamma med god mat och kalas. Ha det bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0