My days

3 dagar och 18 timmar sedan sist. Och vad har jag gjort under denna tid? Det kommer jag faktiskt inte ihåg! I onsdags blev det långledigt och bokade även tatueringstid, 12 juni händer det! Goa Frida följde även med då vi även åt go sallad innan vi gick på en rekryteringsträff innan vi åkte hem igen :)
Sedan sov jag även hos Alexander och vaknade sent på torsdagsmorgonen, och klockan 15:00 var det Skoftebymatch så självklart var jag där! På kvällen blev det go mat hos Jesper, Malin och Frans med hela familjen och när jag väl kom hem så lade jag mig rätt tidigt då jag och mamma var i Lidköping igår/i fredags. I Lidköping kollade vi kläder och jag fick med mig en vit tröja till studenten, ett par kavajbyxor + kavaj och en klänning! Mamma köpte även hon superfina kläder och sedan åkte vi även till Rörstrand för att kika lite :)
När vi sedan kom hem gjorde vi, absolut, ingenting! Satte oss ute i solen samtidigt som vi grillade god kvällsmat!

Så, det var en snabb summering av de senaste dagarna. Men vad har jag gjort idag då? Jo, 08:30 ringde klockan. Det var dags att gå upp för att ta mig en tripp till Torp med min Julia! Jag var tvungen att köpa skorna som jag tidigare sett/provet där(eller tvungen, men för att de inte skulle ta slut), och mamma var tvungen att ha bilen till jobbet vid 13:00 så det var helt enkelt till att gå upp i tid! Väl i Uddevalla fanns inte min storlek kvar... Men vi gick runt där ett tag innan vi fortsatte till Uddevalla centrum där jag hittade skorn+min storlek(KOMBO!!) och Julia hittade en jättefin studentklänning! Sedan rann klockan iväg och innan vi satte oss i bilen köptes det med en kaffefrappe från Wayne's för att göra hemfärden ännu GODARE!

Nu sitter jag med datorn i knät, rumpan i soffan och ögonen cirkulerar mellan datorn och tvn. Jag är dessutom alldeles strax klar med min naturkunskaps uppgift och efter det har jag INGENTING kvar att göra. Lite skrämmande måste jag erkänna... Dock kanske det behövs kompletteras lite här och där men ändå, ingen mer skoluppgift kvar? Dock har jag ett matteprov kvar, eller jag har ett hemprov som jag har börjat med och gjort näst intill klart men ska sätta mig med Frida i skolan och jämföra våra innan jag är helt klar. Så, helt fri från uppgifter är jag väl inte. Men ändå!

Efter detta ska jag i vilket fall dra mig mot Jesper, Malin och Frans för lite kvällsmat och spendera min kväll där. Jag är nämligen ensam hemma ikväll och jag har fortfarande rädsla att vara ensam hemma i vårt hus, lite för stort och lite för många och stora fönster för att jag inte ska vara rädd. Kalla mig fegis, kalla mig tönt, men det är den jag är!

Herre vad detta inlägg blev långt nu men! Ibland är man på skrivhumör och jag vill även tacka alla mina nära och kära för att ni finns. Utan er, ingen mig. Tack! <3


En söt och sann bild från weheartit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0