Hej, hejdå

Ska alldeles strax ta mig en dusch men först tänkte jag bara slänga in ett inlägg! Hur har min dag sett ut? Hur har er dag sett ut?
Jag började i vilket fall dagen med en sovmorgon till halv tio innan jag åt lite frukost i solen och även pluggade lite smått. Sedan tog jag mitt pick och pack(läs dator och handväska) för att dra mig mot stan och kika i affärer. Är fortfarande ute efter ett par skor till studenten samt en tröja, men inget följde med mig hem. Jag åkte sedan vidare till Vänersborg och inte hittade jag något där heller, men men! Jag och mamma bestämde att vi åker nästa vecka och kollar i Lidköping, så hoppas på att hitta något där :) Vad har jag mer gjort? Tog mig en sväng förbi Alex efter skolan innan jag åkte hem och åt innan jag åkte och jobbade. Så lite har jag allt flängt runt men dagen har varit mycket bra må jag säga :)

Men nu borde jag nog ta den där duschen som jag egentligen tänkt på i någon timme. Dags att röra på fläsket, adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0