Första dagen i mitt nya sundare liv

Då var första "detoxdagen" avklarad. Hungrig men jag ska klara det, bort med allt socker! Så det har allt gått bra, trött och ont i huvudet men sockermonstret själv har ju fått sig en chock så inte så konstigt. Dock har tankarna ständigt gått: Vad har jag gett mig in på? Jo, en helomställning till det bättre!
Imorgon blir det städning, plugg och jobb! Måste även hinna med att besöka tatueringsstudion någon dag med, vart finns all tid? Även om allt vi har i världen är tid, det är tid vi lever för, det är tid som finns. Konstigt, konstigt...

Nepps, nu blir det nog en tidig morgon så jag orkar med en powerwalk imorgon! Ha det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0