I Narva

Dag ett i Narva och jag är ett nervvrak, kan inte kontrollera mina känslor. Kommer skriva mer imorgon men kan bara nämna att deras medelklass lön per månad är 20 euro... Och en av tjejerna vi träffat idag lever på en boyta av
ungefär 30 kvadrat, på fyra personer. Ett sovrum(som vår klädkammare) ett varddagsrum som mitt sovrum och ett köka som är lika stort som får matkällare. Sedan ett badrum som inte ens hade ett handfat, alltså jag tror inte man kan föreställa sig detta om man inte upplever det. Jag känner verkligen att vi har gjort någonting bra, nu ska jag bara försöka fortsätta kontrollera mina känslor så gott som det går. Tårarna får komma när jag landat hemma i mitt hus, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0