4 mars

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar för att lite senare åka och träna! Denna dag har bestått av ingenting, förutom att Fanny kom hit och vi lastade alla kläder vi samlat in. Mer än så har jag verkligen inte gjort, men det kan vara skönt det med ibland.
I veckan som kommer finns det inte särskilt mycket planer inplanerade utan tar dagarna som dom kommer helt enkelt, ska dock försöka träffa så många som möjligt för på lördag åker jag till vår älskade stuga i Lofsdalen! När jag kommer hem ska jag i princip bara packa om väskan innan jag åker vidare till Estland, för vårt projektarbete. Så, har en fullspäckad v.11 och även lite av v.12 men innan dess är det ingenting som jag skall göra, utan bara ta hand om alla andra helt enkelt :)

Ja, detta var då ett väldigt vimsigt inlägg som jag förstår att ni kanske inte förstår, men sådan är jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0