SMÖGEN

Jag mår bra, jag är lycklig. Det är så skönt att kunna skriva dessa ord, det betyder att det verkligen är sant annars hade jag tryckt på delete knappen och ändrat ordvalet.
Det har varit jobb hela veckan men det har det varit värt för jag får pengar och får avsluta denna vecka på ett underbart sätt. Smögen med mina två bästa vänner, hur bra kan det egentligen bli? Nästan så jag själv inte tror på det, tror på att det är med dessa jag kommer få en SJUKT bra midsommar med, och ja, en underbar tid :) Det ska bli grymt kul och även skönt att släppa varddagen för en stund och bara ha roligt, slappna av och vara borta från jobbet ett tag :)

Nu måste jag packa igen... Har så otroligt mycket grejer att packa eftersom jag INTE kan bestämma mig :( Så får bli typ två blusar, två klänningar, tre linnen, ett blus/linne, två skjorts, två byxor, två tjocktröjor, kavaj och någon cardigan... Ja, jag har packar för att vara borta i två veckor men egentligen bara ska vara borta två dagar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0