Lång text

Då var det redan torsdag igen. Det enda jag gjort idag har varit att sova länge, tog bussen till skolan, plugga matte med Fridis och vår lärare, tog närvaro på lektonen och sedan buss igen.
Är det inte lite väl lönlöst att åka till skolan för en timmas lektion och sedan inte ens ha någon lärare?
Om jag inte hade behövt räkna matte hade jag blivit ännu surare än vad jag blev, men efter skolan tog jag en sväng förbi älsklingen innan jag åkte hemåt :) Så då blev dagen plötsligt mycket bättre!
Spela NHL som är jäkligt kul fast jag förlorar hela tiden och då får tyvärr Alexander lite ont eftersom han får ta emot alla arga slag när han gör mål... Men han väljer ju att göra mål så då får han ju skylla sig själv, eller? ;D

Nej, det är faktiskt lite synd om honom. Har även kommit på att jag måste bli gladare som person, har känt mig nedstämd eller jag vet inte vad jag känt, jag har velat vara glad och visa den sidan men har varit sur. Framförallt idag, så förlåt om ni fått sura miner från mig idag!

Hur ser min helg ut då? Eller hur ser ER helg ut?
Jag är i vilket fall ensam hemma då mina föräldrar åker på weekend i Göteborg för att se bland annat West Side Story. Så jag har bjudit in mig själv hos Alexander, smart va? :D Så där ska jag spendera min helg, med den bästa! Dock kommer jag kanske åka där ifrån någon gång för att byta kläder och greja hemma haha :)
Men så ser min helg ut, får se vad som händer mer!

Så vad ska ni göra? Ta det lugnt? Ut på äventyr? Vad vet jag, men ni får ändå ha en underbar helg :) Men först är fredag kvar innan vi kan ta helg och imorgon är det matteprov, så ska ta en dusch sedan sluka mig in i mattensvärld. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0