Fredagskväll

Denna fredagskväll kommer spenderas med mig själv. Har ett helt hus för mig själv och möjlighet att göra vad jag vill, men jag väljer att dra ner persiennerna, lägga mig i soffan och krypa under filten samtidigt som jag startar en bra film. Låter inte det rätt bra ändå?
Jag orkar inte göra någonting och jag kan inte ta mig någonstans heller, så valet var lätt. Tit ll sällskap har jag ändå en stor godispåse, vindruvor, chips, choklad och även lite annat gott att äta! Ja, denna dagen blir nog bra trots allt :) Dock kan jag inte förneka att jag längtar lite tills min mamma kommer hem från jobbet, 02:00 får jag lite levande sällskap igen!

Jag kan inte heller släppa tanken på att få ligga i min prins famn, finns det något ljuvligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0