Vecka 7

Hallå där! Hur mår ni? :) Själv är jag proppmätt och lite halvt hängig, med andra ord trött och börjar bli lite förkyld!

Antar att ingen av er missade att det var Alla Hjärtans Dag igår? Vad gjorde ni? Var ni med någon ni älskar? Pojkvännen, familjen, goa vänner eller kanske tog vara på dagen och bara tog det lugnt?
Jag var i vilket fall med min älskling en stund, vi myste och gav bara varandra varsitt litet paket med tanke på att vi gav större i söndags! Jag fick världens finaste ängel av honom, och de fina orden han gav mig när jag öppnade gjorde ängeln ännu mer betydelsefull! Av mig fick han ett inramat kort/kollage som jag gjort och beställt!

Annars har min vecka bara varit bra, mest tagit det lugnt och tränat lite annars ingenting speciellt. Vad som händer mer denna vecka är väldigt oklart men på fredag går vi ju på lov vilket betyder att man faktiskt inte behöver massa planer för att helgen inte ska gå i spillo. För nu har jag en veckas lov som jag kan göra allt och inget på!

Nej, nu ska jag kolla vidare på tvn och senare äta hemmagjord semla eller marrängswiss, har inte bestämt mig än! Vad tycker ni?


Denna bild jag gav Alexander!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad fint mathilda, ni är så söta! <3

2012-02-15 @ 22:48:49
Postat av: Mathilda

Tack hjärtat!

2012-02-16 @ 18:22:14
URL: http://thildy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0