Första fredagen i februari

Nu har jag äntligen landat hemma! Eller har varit hemma ett tag men bara sprungit in och sedan ut igen. Så vad har jag gjort? Jo, jag har varit i skolan fram till typ halv fyra, sedan körde jag hem älsklingen innan jag åkte vidare till Överby. Kollade lite efter present sedan handlade jag skaldjur och gott tills ikväll!
Vid fem var jag hemma igen och då var det bara att snöra på sig kängorna, ta på sig vantar och mössa och en varm jacka för att gå ut och skotta! Och nu är jag inne igen :)

Ikväll väntas det bara gott att äta och egentligen inte göra någonting! Skönt!
Kanske träffas Alexander lite senare beror på hur han man, men hade varit riktigt mysigt med lite gos hihi :)

Nej, nu väntar räkorna på att bli skalade och uppätna. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0