Blogg

Nu var det många timmar sedan jag senast uppdaterade. Men så kan det bli ibland och det är även det som är så härligt med en blogg. Att få skriva när man vill och verkligen ja, få skriva av sig. Jag är inte direkt någon skribent eller författare och min grammatik är långt ifrån bra men ändå känns det så härligt att jag kan få blogga. För en blogg får alla ha, det är ens personliga dagbok fast upplagt på internet. Och vem skrev inte dagbok när man var liten?
Det jag ville komma fram till är att det är fruktansvärt skönt att ha en blogg, ha ett ställe man kan gå in till och känna sig trygg och få ut sina tankar. En plats där det är tillåtet att inte vara bäst på allt och där det är tillåtet att alla inte fattar vad man menar eller vad man skriver. Det är det som gör det så himla speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0