26 februari

Kom precis hem efter en mycket aktiv dag! Den började med god frukost innan jag och mina föräldrar åkte till överby för att köpa lite presenter m.m. Efter det var det raka vägen till duschen för att sedan gör mig iordning inför Malins kalas, grattis till henne! Vid fyra var vi där och sedan åkte jag vidare till Jasmine på kalas, grattis till henne med! :) Och sedan tillbaka till Malin, så lite fart och fläng men ändå en mycket bra dag!
Just nu letar jag för fullt efter mitt Nintendo DSXL, som är försvunnet... Vet verkligen inte vart, jag hoppas bara att jag får en sån där återblick och vet vart jag har lagt det. Men men, nu är det nog dags att besöka soffan en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0