Dålig uppdatering

Inte varit mycket till uppdatering men haft mycket att göra. I fredags började arbetet på riktigt, så åkte dit direkt efter skolan och vid åtta/nio så slutade jag och då åkte jag direkt till älsklingen för att spendera kvällen och natten där. Sedan var det jobb som väntade igen så från 9-18 var det full rulle och jag kom hem för att göra mig fräsch för att sedan åter igen åka till världens bästa. Dock sov jag hemma då det vankades jobb idag igen, men idag blev det hela 11 timmar på jobbet... Ingen rast och knappt tid att ens gå på toa, men men! Imorgon är det dags igen men troligtvis jobbar jag inte lika länge, då jag har en hel del plugg som tynger mina axlar så hade varit skönt att stryka några av uppgifterna!

Med andra ord, har haft en tuff helg och dagarna innan har jag helt enkelt inte hunnit uppdatera. Men nu ska jag försöka skriva lite varje dag, för det är ändå något som jag verkligen tycker om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0