12 april

Har haft en väldigt bra dag ute på Torp med mamma och mormor! Hittade två par skor men väntar med det och ser ifall det finns i Göteborg istället när jag och mamma åker dit :) Kommer inte ha några problem att hitta något känns det som, dock finns det inte så stort utbud av vita klänningar, men det kommer!

Nu ska jag försöka sova så jag kan bli bättre någon gång, förkylningen vägrar att ge sig och det var länge sedan jag hade såhär ont i bihålorna... Sedan vill inte tandvärken ge med sig heller utan den bara sprider sig, men jag sköljer munnen med något bakteriedödande som man ska göra och om det inte ger med sig efter helgen blir det nog besök hos herr tandläkare. Japps, time for slepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0