Kallt kallt

Sitter i klassrummet och rent ut sagt fryser häcken av mig! Det känns som tio minusgrader, eller iaf 10 plusggrader... Usch och fy på det!
Denna dag bjuds i alla fall på skola nu fram till halv två innan jag beger mig hemåt för att städa lite och sedan åka till överby och köpa ett par jeans och mediciner. Det är ungefär vad denna dag bjuder mig på, men jag tackar inte nej! Skönt att bara ta det lugnt också :)
Imorgon bjuds det dock på fotbollsmatch i Skoftebyn, krätskiva med familjen sedan ska jag bege mig till Frida för att fira henne i efterskott, med andra ord lite 18-års fest!

Nu ska jag försöka bli varm innan jag går och äter, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0