Onsdagssysslor

Jag har inte haft en enda gnutta av energi för att göra någonting idag. Jag åkte direkt hem efter skolan och sedan dess har jag bara gått runt och inte gjort ett skit, men jag har varken lust eller ork att engagera mig.
Min kväll kommer att spenderas ensam, då min mamma jobbar till 02:00 i natt och pappa kommer hem lite sent. Så vad ska jag göra denna kväll?
Slötitta tv
Äta vindruvor
Äta naturgodis(jag har blivit nyttig...)
Fixa mat, bakpotatis med skinkröra
Äta mer vindruvor
Slå in paket
20:00 Bonde söker fru
21:00 Grey's Anatomy

Ungefär det kommer jag att göra, eller "göra". Ska helt enkelt försöka krya på mig så jag är fit for fight i helgen! Nu ska jag fortsätta med kvällens sysslor, ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG 2 så förstår du varför

2011-10-05 @ 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0