Förkylning

Dålig bloggning jag vet, men ibland så får ma helt enkelt tänka över vad som är viktigast. Just nu ligger jag helt utmattad i soffan, orkar knappt röra fingrarna på tangenterna. En förkylning har återigen slagit mig omkull... Man kan ju undra om jag någonsin blir frisk, dock har det blivit bättre än för ett år sedan, eller var det två? Då jag ständigt var sjuk, men fick ju svar på att det var mina bihålor som spökade och nu vet jag hur jag behandlar dom på rätt sätt. Men ändå blir jag sjuk, börjar bli tröttsamt... Men men, man får ta det som det kommer! Imorgon får jag i vilket fall försöka plugga lite då det verkligen behövs!

Dags att återvända till tvn:s värld. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0