Tintin

Igår fick jag ett samtal av morfar som undrade om jag vilja följa med på Tintin 3D idag, vilket jag tackade ja till. Så det är vad jag har gjort idag, gått på bio med min underbara morfar. Roligt att få umgås med bara honom ibland, en av mina bästa vänner. Filmen var även bra, kul att se på 3D igen för sist gång var när Spykids kom med just 3D och det var 2003 om min källa stämmer vilket betyder att jag var runt 10 år, alltså 8 år sedan. Men den var värd och se och för er som vill ha lite variation så rekomenderar jag den starkt!

Nu ska jag alldeles strax gosa med kudden min då jag faktiskt är trött, som jag varit hel dagen idag och igår. Imorgon är det nya tag och jag har mycket plugg som måste göras, så lite energi skadar inte! Sovgott när ni ska sova så hörs vi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0