Jul i vårt hus

ÅÅH! Äntligen är det snart december och jag mår sååååå bra! Julkalendrar, massa tända ljus, glädje, och allt annat som tillhör julen börjar ta fatt nu och jag kan verkligen inte säga något annat än ÄNTLIGEN!
Jag vet att jag är töntig och allt det där men julen står mig väldigt nära hjärtat och jag älskar det verkligen, och jag älskar traditioner. Därför har jag fortarande kvar paketkalender, chokladkalender och godiskalender, och fick även en kalender av pappa från Arla haha. Så ja, jag har fyra kalendrar på en ålder av 18 år. Så ja, jag är töntig, jag är fortfarande ett barn, men jag står för det för jag älskar det.

Kanske kommer det en kalender även hit på bloggen! Vad skulle ni tycka om det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0