Hunger

En ständig hunger har funnits i min kropp under dagen, det är nog vad som händer när man äter redigt med frukost! Jag har alltid haft svårt att äta på morgonen, när man är sådär trött och egentligen inte vill någonting annat än att ligga kvar i sin varma, gosiga och sköna säng! Men, nu ett par dagar har jag varit extremt hungrig när jag vaknat att jag verkligen måste äta, och inte en macka eller två, utan flera och även någonting mer till! Det är faktiskt riktigt skönt att äta bra på morgonen för då håller man sig längre, förutom idag då. En ständig hunger som nästan gjort ont, men men :) Jag får ju mat på bordet och jag har tillgångar som inte alla andra har, så jag är nöjd! :)

Nej, nu ska jag bege mig mot sängen. Kudden väntar, så godnatt kära ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0