Frustrerad

Jag har varken haft ork, tid eller inspriation till att blogga men nu känner jag mig nästan på fötterna igen! Dock är jag fortfarande arg, sur och besviken för att konserten ställdes in, när man tagit sig till Malmö bara för att se henne så skiter hon i att uppträda bara någon minut innan insläppet. Och samma sak hände igår, fast i Stockholm. Jag litar inte på att hon har influensa, för om man mår så dåligt kan man inte uppträda var och varannan dag, troligtvis har hon väl druckit sig redlöst full... Nej, men jag är riktigt sur på människan och allt som tillhör. För det är riktigt dålig stil att berätta så nära inpå en konsert att den blir inställd, för det är tusentals människor som tagit sig från norr till söder, öst till väst för att se denna kvinna uppträda och dessa pengar och denna tid är bara bortkastad. Dåligt! Och jag, som förmodligen många andra har väntat i nästan ett år på denna konsert, denna upplevelse, men all väntan i onödan!

Nu ska jag försöka få ordning på mitt rum som ser ut som jag vet inte vad, har inte riktigt fått ordning på det sedan jag gjorde om så måste snart fixa allt så det ser bra ut! :) Kanske en promenad i det trista höstvädret vore en bra start på denna dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0