A <3

Jag har världens bästa pojkvän, som alltid ställer upp för mig oc som alltid visar sin uppskattning till mig. Han är den bästa och har en sådan stor betydelse för mig att den inte går att beskriva. Det sägs att man vet när man funnit den rätta, och det vet jag nu. Det är med honom jag vill spendera mitt liv med, med honom jag vill skapa en framtid med, det är han jag älskar.

Alexander, du är min favorit och jag älskar dig mest av allt. Du kommer alltid tillhöra mitt hjärta och jag vill aldrig förlora dig. Du är mitt allt och jag kommer alltid att vara din. Tack för att du finns och tack för att du har valt just mig till att vara din flickvän. Jag är lycklig över det ska du veta, lycklig att få vara med just dig, världens bästa människa som ständigt visar mig kärlek. Tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0