Om en vecka

Varit mycket nu det sista, med tanke på att jag om en vecka sitter på flyget ner till Mallorca, Magaluf!
Så har hetl enkelt fått göra klart allt i skolan så att jag ligger i fas, och även gjort mycket annat så att jag känner mig redo för den oförglömliga resan :)
Har dock fortfarande en hel del att göra och införskaffa, men det ska allt gå alldeles utmärkt!
Men nu är det dags att återvända till plugget så att jag blir klar någon gång, för jag ska vara klar med allt idag!

Näspolyper är en kronisk slemhinnesjukdom som idag inte kan botas men symtomen kan i de flesta fall hållas i schack med hjälp av behandling. En polyp är en onormal vävnadstillväxt utgående från en slemhinna.
Ja jag har en missbildning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0