Lång vila

Då var det slut, slut på denna skolvecka. Jag är ni ledig fram tills måndag och går bara tisdag-torsdag nästa vecka och slutar sedan måndagen därefter. Helt okej med andra ord! Jag känner nu att jag börjar komma på fötterna igen efter mycket hit och dit, och hoppas på att kunna visa mitt riktiga jag igen för mina nära och kära!

Jag är även i princip klar med allt inom skolan, bara en idrottsövning kvar sedan är jag fri! Måste dock hitta en villig själ som vill ställa upp som försökskanin då jag ska spela in mig själv när jag visar första hjälpen. Någon villig?
Får annars tvinga pojkvännen... Mohaha

Har egentligen inte så mycket mer att säga, ska snart krypa till kojs så jag är pigg och go tills imorgon! Ska verkligen ge mig själv möjlighet till att sova ut och absolut inte göra någonting, äta frukost i solen och sedan bara ligga och bättra på brännan! Ska därefter spendera dagen hos älskling och sedan sova där, med andra ord en mycket bra dag väntar bakom hörnet!

Nej, nu ska jag klistra ihop en outfit för att visa er! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0