Hotellvistelse

Då var man hemma ifrån en underbar helg med älskling på ett underbart hotell. Många undrar nog varför vi av alla ställen åker till Göteborg och tar in på hotell? Det kan jag säga er, vi ville spendera tid med varandra, och det var min mamma som kom med förslaget. Eftersom det inte blev något Magaluf och att mina föräldrar var bortresta över helgen tyckte hon att det var en bra idé att vi skulle ta in på hotell. Och jag kan säga er, det var inte en dålig idé. Det var en underbar vistelse, och trots att jag och han besökt Göteborg ett antal hundra gånger såg jag i helgen Göteborg med andra ögon. Ställen jag inte tänkt på innan, syner jag inte sett innan, helt enkelt en ny vy på det hela. Så jag tackar min älskling för att han ville spendera en helg med mig, och tackar både pappa och mamma för möjligheten att åka dig men tackar även er för att ni är så fantastiska! Tack för att jag får vara just eran dotter! <3


Bild på hotellrummet!


Bild på en otrolig god och proffsig pizzzzzza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0