Mitt liv

Fick precis ett samtal som fick mitt hjärta att börja slå och pulsen att gå snabbare. Jag säger inte vad ännu, men ska på intervju imorgon :)
Annars känns livet bra, dock fortfarande frösen och känslan av att ha feber ligger fortfarande kvar i kroppen. Men annars är det bra, har ju världens bästa människor i mitt liv så vad ska man klaga på?
Världens bästa familj
Världens bästa vänner
Världens bästa bästa pojkvän
Dessutom
Världens bästa hem
Världens bästa trygghet
Världens bästa liv
Världens bästa lycka
Helt enkelt världens bästa liv
-
Visst finns det saker i livet som man kanske vill ändra, såsom i mitt fall min hälsa. Eller min hälsa i sig är bra, mena att ständigt vara förkyld och sjuk och ha ont, det tär på både kropp och huvud. Dessutom är det jobbigt för alla omkring mig, för jag är inte den mest positiva när något står fel utan jag har lätt att visa det. Och det är på andra, så jag hoppas att alla vet att jag inte vill något illa, jag är bara fruktansvärt trött på mina bihålor som ständigt ställer till besvär.
Men jag är ändå lycklig, lyckligast i världen. För allt jag håller kärt, det betyder så fruktansvärt mycket och jag vill inte ändra på något för att förstöra denna lycka jag bär på varje dag, jag vill ha varje människa som jag idag har i mitt liv, i mitt liv. Självklart finns det även där människor man kanske inte älskar mer än andra, men vi alla är olika eller hur? Så är det, och det är bara att acceptera. Alla älskar inte mig, och jag älskar inte alla. Men jag är inte elak för det!
-
Tycker även att Anton Hysén, har visat samhället, Sverige och världen att alla är vi olika och inte ska vi betyda mindre för det. Han går emot normen, han gör det som han mår bäst utav. Han tycker om män, och inte fan är det fel med det? Bara att dagens samhälle har något emot detta, helt utan anledning. Så jag står på hans sida, inte bara för att han är Tobias bror(som jag tycker är rätt så snygg..EFTER ALEXANDER), utan för att han står för sin sak! Det gillar jag, och mer så ska jag bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0