Förstår inte

Att man ska behöva skaffa pojkvän för att inse vilka ens rikta vänner är, det är fan sjukt. Att man som singel kan ha hur många vänner som helst, men att man sen när man skaffar pojkvän plötsligt drar sig undan. VARFÖR?
Det finns fan människor till allt, och dessa människor borde faktiskt ta en riktig funderare, och börja förstå vad dom egentligen har gjort och vad dom gör.
Det finns många av mina vänner, eller ska jag säger "vänner", som plötsligt drar sig undan, som behandlar mig på ett sätt man inte ska göra. Och det gör fruktansvärt ont, att bli behandlad på detta sätt.
Det finns även de människor som verkligen visat en uppskattning, till mig och till att jag har ett förhållande. men några av dom som jag verkligen trott är mina riktiga vänner har varit en stor besvikelse. Och jag hoppas, att dessa människor fattar detta inom kort. För det är fan inte rätt! Ta till er detta, om ni känner er träffade av denna text. För jag tror att några av er läsare förstår att detta är fel, och kanske bör inse att ni är som det som jag beskrivit.
-
Men, det finns trots allt några människor som gör mitt liv ljusare. Och ni, ni är älskade! Sen tror jag även att några av er, eller dom, tror att ni också är älskade och inte förstått vad ni gjort mot mig. Men visst ni är älskade, men jag är även fruktansvärt besviken på er!
-
Men jag ska bli stark, och jag har dom viktigaste människorna med mig så jag klarar det och detta!

Kommentarer
Postat av: fridulf

thildiiis ♥

2011-03-19 @ 12:27:21
URL: http://frajdasvensson.blogg.se/
Postat av: thildis

friiidiis <3

2011-03-20 @ 00:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0