Strid

Hur trött kan man vara egentligen? Sitter med knappa ögon öppna, men jag kämpar, kämpar att någon gång vara vaken lite längre än halv åtta... Och det går bra, väldigt bra, men snart slutar nog striden och jag visar vit flagg, för finns det något bättre än att krypa ner i sängen och känna, en lugn sömn?
Blir i vilket fall att gå upp vid 10 som vanligt för en promenad innan jag röjer på mitt rum lite och senare på kvällen åker med Alex + familj till Nordkroken för att spendera antingen hela eller en del av kvällen där. Så ser mina planer ut, men nu ska jag se klart på en väääääldigt konstig film innan jag tillåter mig själv att gå till säng, men troligtvis händer det innan.

Ha det bra, och sov så gott när ni ska sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0