Medlidande?

Någon som känner igen sig i att ta av sig kläderna på kvällen, lägga dom på golvet, tänka att det tar jag imorgon, vakna på morgonen och känna att man vill ta vara på dagen, kommer till rummet på kvällen som fått tillökning på nytvättade kläder och återigen står man där coh tar av sig kläderna och lägger dom på golvet. Och varje kväll får man ställa sig vid garderoberna och ta in dessa kläder, är jag ensam eller har jag någon medlidange i cybervärlden?
Finns det något botemedel eller måste jag bara ta mig i kragen en sista gång?

I vilket fall, livet är hårt med i-landsproblem ibland, och desas problem ska jag tänka över under en sömn, en sömn som inte påverkas av att en klocka ringer på morgonen, utan en sömn som får vara länge, länge, länge. Godnatt kära ni, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0