4 månader

Helgen har bestått av jobb och vila, har inte haft ork att göra något efter jag kommit hem så bara legat hemma och tagit det lugnt. Skönt det med ibland! Idag var jag dock på FCT-Örgryte med pappa, älskling och hans pappa, som förövrigt slutade med vinst för FCT med 3-0. Har även 4 månader med hjärtat mitt idag, så jag är lycklig. För han gör mig lycklig, och han är älskad av hela mitt hjärta och är mitt allt! Han, min familj och mina vänner är vad som gör mig lyckligast här på jorden!

Övningkörde även idag, vilket jag förstod att jag inte längre behövde göra... Får helt enkelt vänta tills lektionerna, så jag kan öva hemma på det jag gjort på lektionen. För att bara åka runt är helt värdelöst, slutade efter en rutt runt kvarteret. Så kan det vara! Men nu ska jag fortsätta bläddra igenom tvkanalerna för just nu är det Bingolotto på tv av någon anledning, förmodligen då jag inte orkade att bläddra mer. Så nu ger jag det en ny chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0