Home

Ja, jag lever faktiskt! Kom hem igår ifrån Finland och det var en underbar resa med min älskling och hans föräldrar :) Gjorde int så mycket, utan tog mest hand om oss själva och njöt av ledigheten. Hur har ni haft det då? Har även varit eller kan väl säga att det fortfarande är Fallens dagar här i Trollhättan nu några minuter till. Men jag var så förskräckligt trött igår att både jag och Alex åkte hem väldigt tidigt, men det där med att sova på en färja är inget att rekomendera. Är fortfarande helt slut i kroppen! Men men, ska inte klaga :)

Mer uppdatering kommer, med lite bilder och annat från resan. Men nu ska jag äta en stort lass daimglass och titta lite tv eller kura ner mig bland kuddarna och dra filten över mig och läsa lite ur boken Elsas mode. Tror det blir det sistnämnda, ha en bra kväll och sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0