Happy

Igår blev jag inringd till jobbet vilket bidrog till dålig uppdatering. Men nu är jag tillbaka, lyckligare än någonsin! Jag har precis insett vilket tur jag har, hur lycklig jag är. Jag har världens bästa familj, världens bästa pojkvän, världens bästa vänner och ja allt. Jag bor hur bra och fint som helst, jag har tillgång till tusentals saker som inte alla har, jag har möjlighet till att skaffa mig en bra framtid, jag har allt.

Jag har världens bästa föräldrar som gör allt för mig, världens bästa bröder som alltid ställer upp, jag har världens bästa släkt, svägerskor, underbara vänner och världens mest absoluta bästa, fantastiska, underbara pojkvän. Som ständigt ger mig kärlek och uppskattning, som alltid ger mig ett leende på läpparna. Jag har en sån jävla tur rent ut sagt, att jag får leva just mitt liv och får ha allt detta fantastiska runt omkring mig.
Jag älskar er mamma och pappa
Jag älsker er Jesper och Hannes
Jag älskar er min släkt och svägerskor
Jag älskar er mina vänner och ni vet vilka ni är
Jag älskar dig Alexander, du är den rätta för mig och min stora kärlek som jag aldrig kommer släppa taget om.
Jag älskar världen
Jag älskar mig själv, och jag har precis insett hur lycklig jag egentligen är.

Så tack alla, för att just ni finns i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0