Duktig flicka

Fan vad duktig jag känner mig just nu! Har pluggat sedan fyra idag, med mellanrum för mat så klart men ändå, riktigt nöjd över mig själv! Men nu börjar faktiskt min rygg bli trött och värka, men men det är helt klart värt det med tanke på att jag inte alls har samma tyngd över axlarna längre. Utan kan känna mig glad när jag börjar i skolan igen då jag inte har näst intill mycket att göra, bara hälften av ett samhällsarbete och lite lite av geografi kvar men det fixar jag galant :) Blev även köp av mobil idag då min är helt fuckad rent ut sagt, mer böjd än en banan och stängs av ibland och täckning som om jag bodde någonstans som inte ens fanns...
Förresten, snacka om man är inne i sitt pluggande när man glömmer av att avsluta sitt inlägg, alltså detta inlägg. Har skrivit detta sedan klockan nio men ack ack så blir det aldrig publicerat.
Men kanske är dags för lite avbrott och lite slööööö i soffan, vore riktigt skönt just nu! Ska bara skriva klart en sak till, sen kommer det väl tusen saker till men jag kommer ingen vart med att blogga just nu.
Ha det så bra så länge godingar, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0