Söndag

Denna dag har jag inte gjort för mycket, men blev hämtad igår vid halv elva och var inte hemma förrän vid två-halv tre i natt så tyckte jag kunde ha en slapp dag. Har faktiskt gjort klart den sista obligatoriska uppgiften också, så har bara geografi och samhäll kvar vilket jag kommer göra i skolan. Äntligen känner jag mig i fas! 
Annars, så bankar huvudet och mina bihålor trycker något förbannat. Men på tisdag ska jag till läkaren för att fixa nya recept men också för att prata om the bihåls, kanske man kan få ett avslut på helvetet så att säga :)
Nej, nu ska jag faktiskt fortsätta äta fruktsallad i takt med musiken som spelas högt i rummet. Ha en underbar kväll, vi hörs och ha en underbar första dag på nya terminen.............. Äntligen är lovet slut så att säga, eeeh. Hejdå var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0