Hemma

Då var man hemma igen efter några otroliga dagar i Holland! Vilken upplevelse, kan inte ens beskriva det :) Har i vilket fall varit jätte bra och vi har egentligen inte gjort någonting, bara varit med alla folk och gått runt i staden. Vi har varit med på någon lektion, ätit en hel del och gått på olika barer. Är nämligen 16-års gräns på att köpa på barer, förutom det starkaste men det har i vilket fall varit skit kul eftersom att man helt plötsligt har någonstans att gå om kvällarna och det har man ju inte här hemma.
Så, vad ska jag mer berätta? Vet nämligen inte vad som är intressant och inte, men bilder lär komma så fort jag fått dom av Mattias. Men nu ska jag snart plugga för jag har franska bokseminarium imorgon, jippppppiie!
Ha det så bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0