2010-2011

Dålig uppdatering jag vet! Men internet i stugan var inte jätte snabbt och har inte hunnit uppdatera. Igår var det nämligen som så att jag åkte hem ifrån fjällen vid åtta och kom hem runt halv fem, efter det var det racerfart för att hinna göra i ordning mig innan jag åkte vidare på paaarty! Vilket nyårsfirande, herrejesus var roligt jag har haft! Väldigt bra början på detta nya år som kommer innefatta mer tro på sig själv, egen vilja, ta vara på dagen och ja, älska sig själv mer än någonsin. Alltså ett lite utav egoår, men vad spelar det för roll?
Året kommer i vilket fall bli sjukt bra då jag redan 20 januari åker till Nederländerna, sedan blir det bara mer och mer resor som jag längtar något otroligt till :)
Nej, nu ska jag faktiskt försöka få i mig lite frukost/middag så att jag orkar fortsätta denna dag, men man mår som man förtjänar och mig spelar det ingen roll för jag är ändå glad! :)
Hoppas ni haft ett bra 2010 och att 2011 blir lika bra om inte bättre, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0