Normen

Idag hände det... Äntligen satte jag foten på gymmet igen, för nu orkar jag inte vara sjuk längre utan nu går jag emot normen att man inte ska träna om man är förkyld och sjuk. Jag blir ju ändå aldrig frisk? Och riktigt skönt var det, sådär skönt att man nu vill slänga i sig en tallrik marrängsviss! Mums säger jag bara, men jag tar mig några bitar läkerol istället, det känns nyttigare.
Annars känns livet jävligt bra just nu, vill inte säga mer men jag älskar allt just nu. Dock finns det saker och ting som gör mig lite nedstämmande men det bättre lyfter upp det och tar över det negativa till det positiva. Dock kan jag inte vara med på tjejkvällen på lördag som verkar ha flyttats, men men så är livet ibland.
-
Dags att sätta på kaffe hör jag någon mamma viska i mitt öra, alltså är det bara att lyfta på fläsket och vandra vidare mot köket. Ha det bäst underbara läsare, min uppdatering kommer bli bättre för nu mår jag bra inombords :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0