CT

Vart mycket i vekcna, såsom plugg inför proven imorgon.
Men igår var jag på NÄL, då jag fick undersöka mina bihålor. Var en hel del undersökningar, vilket några var obehagliga. Tror det är bäst att inte förklara, mest för att ni inte ska bli fundersamma haha.
Men fick iallafall tidbokning för en ct, alltså röntgen för hjärnan. Så får väl hoppas att de hittar någonting, tråkigt om hjärnan är helt tom. Men tror allt det finns någon kalaspuff där uppe, men får seriöst hoppas att dom hittar någit så att jag kan få hjälp med mina bihålor. Blir förmodligen att spola i bihålorna om de hittar något, då kanske jag kan bli bra igen. Vore jupå tiden, då jag har problem med att alltid vara sjuk osv sedan mars förra året. Inte speciellt kul må jag säga!
Men nu ska jag fortsätta med skolan, och ja senare åka hem och ta det lugnt och ikväll blir det modevisning för min del :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0