Hey there

Vad ska ni ha på er på nyår? Hittat partyblåsan ännu?
Själv köpte jag min klänning när jag och kära mor och mormor var i Göteborg. En enkel men ändå lite lite annorlunda, och troligtvis ingen annan som kommer att bära den. Och enligt mig är det bra att köpa en ny klänning som man faktiskt kan använda andra gånger än just bara på nyår. Hur kul är det att lägga pengar på ett klädesplagg man kommer att använda en gång? För vissa roligt, men jag tycker det är mycket bättre att kunna använda det flera gånger :D

Innan jag köpte min klänning kollade jag runt på massor av hemsidor och för er som inte vet vad ni ska ha eller behöver inspiration kolla in nelly.se. Finns en hel del snyggt där och framförallt kan man få sig en dos inspiration!

Dags för mig att ta mig an duschen för att sedan göra i ordning mig för lite ärenden :) Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0