Christmas

Jag är inte den bästa på att uppdatera men nu när det är juletider finns det annat i tankarna! Förutom att plugg funnits högt upp på göralistan har även saker som julklappsshopping, julstädning, paketinslagning och annat som hör julen till stått på listan. Men men, jag kan inget annat säga än att jag gillar det. Julen ska vara sådär mysigt stressig, men mycket i tankarna men jag kan inte klaga på att höstterminen snart är slut. Finns inget bättre än att gå på jullov, att fira jul och vara med alla nära och kära och lägga all skola på hyllan. Finns det något bättre? :)

Slut på mitt tjöt, vad har ni köpt till era nära och kära? Jag hade gärna velat skriva upp allt vad jag köpt men eftersom det finns vissa nyfikna människor där ute som läser min blogg så väljer jag att avvakta med det! Hoppas dock att alla blir nöjda eller framför allt inte missnöjda :)

Nu ska jag försöka komma på något annat att göra, kanske dricka julmust och fortsätta kolla på Bridget Jones dagbok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0