Min hjärna hänger inte med, därför min svenska är som den är ikväll...

Dålig uppdatering jag vet! Men jobbat sedan onsdags och har helt enkelt inte hunnit med så mycket annat! Men nu är jag tillbaka, dock trött som jag inte vet vad men bara att gilla läget.
Igår var det även min och Alexanders 6 månaders dag, alltså ett halvår med den mannen! Underbara månader och fick även en ros med en sött kort på med lite text från honom. Hur go är han inte? Min älskling, bara min!

Om ni vill veta har jag nageltrång i(på?) mitt högra pekfinger och kan knappt skriva på datorn så ska snart massakera den så att jag kan använda den till något nyttigt. Intressant? Jag känner att jag knappt kan skriva utan att det blir helt knasigt, så kanske bäst att sluta... Min huvud hänger inte med och inte heller min svenska. Hm... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0