23 augusti

Vart dålig bloggning nu ett tag men varit sjuk och haft jobb att sköta så då får man prioritera annat tyvärr! Idag var jag i vilket fall och körde halkan och imorgon är det riskettan som gäller för min del. Sedan är det bara teorin och uppkörningen kvar och det närmar sig med stormsteg...

För övrigt händer inget speciellt i mitt liv förutom att jag började skolan i måndags. Det betyder 1 år kvar på gymnasiet, inte skönt??!! 

Jag har faktiskt inget mer intressant att skriva om nu, utan ska lägga mig och plugga lite teori innan jag sover. Efter jag tagit mitt körkort så kommer mina inlägg blir otroligt mycket mer intressanta och roliga, men jag måste faktiskt lägga min lediga tid på annat just nu. Men uppdatering kommer kära ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0