Stressigt

Mitt bloggande har inte stått högst upp på göralistan denna veckan. Jag har helt enkelt inte haft tid, utan jag har spenderat min tid med min pojkvän, min familj, mina vänner, upplevelser, jobb och det dära mardröms görandet. Plugg...

Men men, jag har behövt göra det eländet eftersom att jag på torsdag sätter mig i bilen med min pojkvän och mina svärföräldrar till destination Danmark. Vi ska ha en liten weekend i Skagen och bara ta det lugnt, vilket jag verkligen ser fram emot! Vem tackar nej till något sånt? Och när jag även får spendera mycket tid med den pojken i mitt liv som jag verkligen älskar mest av allt, det gör beslutet att följa med uppenbart. Så på torsdag åker jag iväg, och ja, med tanke på det blir det endast 2 dagar i skolan denna vecka!

Och en sak till, om 1 månad sitter jag på flyget till Magaluf! Kommer bli väldigt kul, men kommer självklart sakna alla hemma. Min familj som jag håller så hårt i, mina andra vänner och min pojkvän som jag har svårt att lämna. Det kommer bli en tuff vecka med tanke på det, men får ta vara på tiden där med några av de bästa tjejerna och ha det underbart! :)

Nu ska jag skriva klart svenskan, sedan bege mig till jobbet där jag inte ska jobba utan köpa lunch till mamsen och mig! Puss på er hjärtegull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0