Skärtorsdag

Då var man hemma! Uppe med tuppen idag för att göra min första körlektion, som enligt mig gick rätt bra med tanke på att jag inte krocka eller gjorde någon illa! Vilka framsteg ;)
Annars, så sitter jag i köket och försöker få lite plugg gjort. Har inte haft någon tid alls och har inte så mycket tid över denna veckan heller, men har en hel del som verkligen MÅSTES göra, med tanke på att jag åker till Danmark om en vecka osv. Så, jag får kämpa igenom min trötthet och ja, försöka göra lite nytta :)
Hoppas ni mår bra godingar! Nu ska jag fortsätta med historian och även titta in hos mamma, som har fått inflammation i käken osv, så hon mår inte bra alls! :( Krya på henne! Puss raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0