Räkmacka

Idag till lunch bjöds det på dom berömda räkmackorna från Slusscaféet :) Dock blev till att hjälpa dom där nere när jag skulle hämta dom med tanke på att det var fullt med folk och jag, dåligt bemannat med personal. Men men, jag fick mina räkmackor och satte mig sedan på cykeln för att trampa mig hemåt. På tal om att trampa så skall en ny cykel införskaffas! Då jag inte riktigt har någon bra, eller jag har en mountainbike och en gammal damcykel, men dom båda är inte de bästa. Eller mountainbiken kan man inte klaga på men använder den inte, och andra cykeln växla man bakåt, alltså som om man bromsar och det är jävligt jobbigt i uppförsbacke då man stannar till i backen för att ändra växel! Så känner att det är dags nu, en riktigt bra cykel! Om ni ville veta alltså :)

SJÖSALA TREHJULING DUS- BLÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0