Nationella avklarat

Då var den skiten avklarad! Alla nationella i Franska steg 4 har lyfts från mina axlar, aldrig mer franska nationella, och efter 24 dagar aldrig någon mer franska i mitt liv! Gud vad skönt :)
Så, nu känner jag mig genast bättre trots att jag inte mår super. Men ska snart ta mig till busshållplatsen för att stiga på bussen till stan för att sedan åka hemåt och troligtvis träffa Fransen plus mamsen! Så då blir det lekparken för min del någon timma, och då kommer jag säkerligen må bättre! Han är en av dom som alltid får en att le, förutom när han blir arg på en och tar tag i fingret och biter hårt som jag inte vet vad! Men, han är ändå gullig och gör mig då glad :)

För övrigt saknar jag min andra prins, Alexander. Som ligger hemma och är sjuk, lagom till Danmark! Men men, krya på honom!

Dags för toalettbesök innan promenad till bussen, puss på er godingar! :)

Kommentarer
Postat av: Louise [email protected]

Hej! hur kommer det sig att du redan har haft nationella!? jag ska ha det i mon i läs och skriv... behöver jag vara orolig? heh

2011-04-27 @ 19:31:00
URL: http://www.loouciie.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Jag har haft Nationella i Franska, det får lärarna lägga när dom vill :) Men ja, det var väl sisådär svårt. Men skrivdelen tycker jag själv var enklast :)

2011-04-27 @ 19:57:35
Postat av: Olle

Tja!

Undrar bara vad ämnet var på skriv, läs och hördelen?

2011-04-28 @ 21:44:59
Postat av: Max

Hej Hej :)



exakt som ovanastående undrar jag också vad ämnet var !

2011-05-09 @ 09:45:37
Postat av: maria

vad är ämnet om? :)

2011-05-11 @ 07:15:31
URL: http://maaaaariaa.blogg.se/
Postat av: Mishaa

Snälla" Kan du va snäll o berätta va ämnet på skriftlig o muntlig handlade om? Bara snabbt?

2011-05-18 @ 21:07:17
Postat av: Oskar

Vad hade man för olika ämnen att välja att skriva om på franska nationella? Var de så att man fick hjälp med"förslag" osv...

tacksam för respons! ångest...

2011-05-25 @ 15:06:33
Postat av: Mathilda

Hej hej! Inte sett era kommentarer!!

Muntligt handlade om: Fick välja fem påstenden som man skulle ta ställning till och berätta varför osv. Läraren berättade även början på en saga som man fick fortsätta på.

Läsa: Det var olika men handlade mest om en framgångsrik tjej inom teknologin tror jag...

Höra: Olika, handlade om en fotbollsmatch, och en intervju tror jag.

Skriva: Man fick ett brev som man skulle svara på, en tant som ville ha någon att resa med. Man skulle presentera sig själv, berätta vad man hade för intressen, varför man ville med på resan, varför hon just skulle välja dig osv :)



Sådär, lite kort och gott om allt!

2011-05-25 @ 22:56:59
URL: http://thildy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0