Jag älskar er

Min förkylning kan då inte ge sig, så nu är salt, kryddmått och min spola näsan spruta nerpackat i min väska inför imorgon. Varför inte? Måste ju hålla mig frisker när jag äntligen får träffa älsklingen igen, har inte träffat honom sen söndags morgon vid nio, och det är länge sen! :( 

Annars, så vill jag tacka de underbara människorna i mitt liv som förgyller min dag! Ni vet vilka ni är, och ni är älskade! Både vänner, pojkvän och min älskade familj, alla i min närhet hjälper mig till att ständigt bära på en lycka och jag kan ingenting annat än att tacka och älskar er! :)


Längtar tillbaka, till USA, till Chicago och till Victoria's secret! Herre vilken upplevelse, både staden, landet och affären :) MÅSTE tillbaka inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0