Hals

Igår vaknade jag med migrän och halsont, vilket resulterade till tablett och i sin tur till trötthet. Men nu är det inte det vi ska tala om, utan min hals. För alltid ska det vara något med mig, alltid finns det någonting fel! Och jag tror inte bara att jag har något fel, utan jag känner verkligen av det. Som idag, så svider min hals som om jag varit på en konsert med något band som Metallica eller något ännu mer skrikit. Kan varken svälja eller jag vet inte vad man mer gör med halsen, men ändå! Tyck synd om miiiig!
Eller nej, gör inte det. Finns ingen anledning till det, för jag mår bra förövrigt och har världens bästa liv :) Så ingen omtanke till mig, ge det istället till någon mer behövande!

Nej, nu ska jag försöka få lite nytta gjord, sedan blir det lektion på lektion innan jag ska försöka mig på att åka hem så tidigt som möjligt för att sedan ta Fransmannen till lekparken och gunga :) Får hoppas han är kvar på Syltevägen när jag anländer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0