1 April

Någon som blivit lurad en dag som denna? Har allt haft några försök men bara gått på ett :) Alex pappa lurade oss att brevbäraren åkt in i grannens brevlåda och fastnat där, vi båda stack fram huvudena snabbt som tusan till fönsterrutan! Lite kul :) Morfar ringde även och sa att det var ett råddjur i vår trädgård, jag hann ställa mig upp innan jag förstod att det bara var att luras. Haha, men det är rolig med dagar som dessa också!
-
Nu ska jag äta lite glass innan jag faktistk inom en timma ska lägga mig till sängs, det är nämligen högskoleprov som gäller imorgon och åtta timmar på högskolan kan bli rätt tufft. Börjar även 08:30 så skönt att få lite sömn inatt!
Imorgon får jag även besök av lite vänner, blir runt tio stycken här hos mig, det ska bli väldigt bra :) Fira lite att högskoleprovet är slut haha.
-
En till sak, jag älskar min pojkvän. Och jag vet att du kommer läsa detta Alex, och glöm inte att jag är din så länge du vill, för finns ingenting annat jag hellre vill än att förbli din! Det ska vara du och jag, för det är då jag mår som bäst. Jag har dig att tacka för den lyckan du har givit mig och för att jag får möjligheten att vara flickvän till världens bästa människa! JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0